Math@Funny@Honey@Money

أسرة الموقع ترحب بك و نتمنى أن تكون بتمام الصحة و العافيه
Math@Funny@Honey@Money



    فضايح بالجملة

    شاطر

    teacher
    ناظر
    ناظر

    ذكر
    عدد الرسائل : 439
    العمر : 29
    Location : Egypt
    Job/hobbies : learner
    Skills/Courses : egypt
    Mood :
    الأوسمة :
    تاريخ التسجيل : 05/04/2008

    فضايح بالجملة

    مُساهمة من طرف teacher في الأربعاء 19 نوفمبر 2008, 12:10 am

    محمد عادل مدير المنتدى
    اسبوعين مادخلش فيهم عالمنتدى لحد دلوقت

    مصطفى قاسم صاحب الفكرة
    بيدخل عالمنتدى مرة واحدة فى الاسبوع

    اسماء محمود نائبة المدير
    كانت فى ايام الامتحانات سنة رابعة
    بتدخل عالمنتدى تلات اربع مرات
    وفى اوقات توصل لتلاتة اربعة بالليل
    و النهاردة اتفاجئت بانها دخلت امبارح عالمنتدى
    لانى تقريبا مابقتش اشوفها حتى بترد

    فليدو ديدو العضو المميز
    دخل امبارح القى نظرة عالمنتدى وقفل تانى

    احمد جمال روميو المنتدى
    ماعندوش مواضيع فى حياته غير
    كرسى الاعتراف

    ميدو صاحب المواضيع المميزة جدا
    باعتبر عنده اصابة انترنت بدل اصابة ملاعب
    ده حتى جيلبرتو رجع يلعب زى القرد فى الاهلى

    احمد ثروت الله يرحمه


    احمد جمال
    لسه ماصحيش من النوم


    كريم يسرى
    اخر موضوع شوفتهوله
    كان الخناقة اللى فى المدرسة

    شادى حسنى المشرف المميز
    دخل فى الاسبوع الرابع
    من غير مايكتب موضوع رياضى واحد

    المنتدى نفسه غلط وكتب انه بيحتوى على 103 عضو
    انا شايف انهم 10
    ال3 جابهة منين
    ده حتى 10 بيقلوا
    من تلات تيام
    كانو 0


    لا تعليق


    _________________
    واخر دعوانا ان الحمد لله رب العالمين

    teacher
    ناظر
    ناظر

    ذكر
    عدد الرسائل : 439
    العمر : 29
    Location : Egypt
    Job/hobbies : learner
    Skills/Courses : egypt
    Mood :
    الأوسمة :
    تاريخ التسجيل : 05/04/2008

    رد: فضايح بالجملة

    مُساهمة من طرف teacher في الأربعاء 19 نوفمبر 2008, 12:16 am

    فى بعض الاوقات بحس لما بكتب مواضيع او تقيبات
    كأنى بسمع صدى صوتى فى صحرا

    وفى اوقات تانية بحس انى باكتب لنفسى
    بديل بانى اكلم نفسى


    طلبت طلب من مدير المنتدى لحد دلوقت ماتنفذش
    مش لانه طلب مش كويس
    لا ده لان مدير الموقع ماشفوش لحد دلوقتى



    انا بعتذر للجميع

    كلكوا اصحابى واحبابى
    وعلى راسى من فوق


    لكن الصداقة صداقة
    والشغل شغل


    _________________
    واخر دعوانا ان الحمد لله رب العالمين

    ROMIO
    مدرس متمكن
    مدرس متمكن

    ذكر
    عدد الرسائل : 179
    العمر : 29
    Location : cairo
    Job/hobbies : مدرس المستقبل
    Mood :
    تاريخ التسجيل : 02/06/2008

    رد: فضايح بالجملة

    مُساهمة من طرف ROMIO في الأربعاء 19 نوفمبر 2008, 2:55 am

    اولا يا شادى انا عارف انك بتقول الكلام ده من منطلق انك بتحب المنتدى وخايف عليه
    بس يا سيدى انا عندى الحمد لله مواضيع كتير فى دماغى غير كرسى الاعتراف
    بس ايه فايدتهم إذا كنت كل لما ادخل على المنتدى الاقى المواضيع زى ما هى ومحدش بيرد ومحدش بيكتب
    حتى الناس اللى المفروض انها تدخل حتى لو عنها اى ظروف مبقتش بتدخل
    يبقى انا لو نزلت موضوع جديد ابقى بحرقه لانى مش هلاقى حد يرد عليه
    ولو تلاحظ فى كلامى وفى ردودى لما الناس كانت بتقولى ايه رايك فى المنتدى
    كنت برد واقول المنتدى عايز اهتمام مننا وكمان لازم نلحقه قبل ميوصل للحالة اللى هو فيها دلواتى
    يا رب اكون قدرت اوصلك وجهة نظرى المتواضعة

    ROMIO
    مدرس متمكن
    مدرس متمكن

    ذكر
    عدد الرسائل : 179
    العمر : 29
    Location : cairo
    Job/hobbies : مدرس المستقبل
    Mood :
    تاريخ التسجيل : 02/06/2008

    رد: فضايح بالجملة

    مُساهمة من طرف ROMIO في الأربعاء 19 نوفمبر 2008, 3:03 am

    ويا شادى الموضوع لسة فى ادينا حاول تجمع الناس ونقعد فى اى مكان ونعيد ترتيب افكارنا

    lol! lol! lol!

    mido
    المدرس الاول
    المدرس الاول

    ذكر
    عدد الرسائل : 230
    العمر : 25
    Location : el marg
    Job/hobbies : مهندس
    Mood :
    تاريخ التسجيل : 19/04/2008

    رد: فضايح بالجملة

    مُساهمة من طرف mido في الأربعاء 19 نوفمبر 2008, 11:42 pm

    انا مع احترامى لوجهة نظرك يا شادى
    انا برجح رأى روميو لانه منطقى جدا
    انا يا شادى دخلت على المنتدى ده مره واتنين وتلاته
    وحاطط مواضيع انا حاططها فى منتديات تانيه عليها اكتر من خمسين رد
    فمن وجهه نظرك انت تفضل ايه!!!!
    تقدر تقولى جلبيرتو رجع يلعب زى القرد فى الاهلى زى ما انت بتقول ليه؟!!
    لأنه لقى الجمهور اللى يساعده على اللعب ويشجعه ويحييه على كل لعبه حلوه بيلعبها
    مش عايز اطول فى الكلام
    بس ياريت تاخدوا برأى روميو وتحولوا حتى ترجعوا المنتدى زى الاول

    El_3atar
    مساعد مدير
    مساعد مدير

    ذكر
    عدد الرسائل : 172
    Mood :
    تاريخ التسجيل : 05/04/2008

    رد: فضايح بالجملة

    مُساهمة من طرف El_3atar في الإثنين 08 ديسمبر 2008, 8:30 pm

    بسم الله الرحمن الرحيم

    اسهل ما لدينا هو رمى الاتهامات جزافا. وهذا هو ما تفضل به استاذنا وصديقى شادى حسنى وتناولنا واحدا تلو الاخر بعدة اخطاء ولم ينس_وهذا يذكر له_نفسه ف ذلك
    ولكن!!!!!

    حلوه اوى كلمه ولكن دى!

    المهم,كلاا منا لديه ما يكفيه والمثل بيقول "الاهم فالمهم فالاقل اهميه"وهذا هو ما يتقبله كل عقل ومنطق
    خير الكلام ما قل ودل:وعشان ندل مش لازم نتقابل لان المقابله اصبحت مثل لبن العصفور صعب المنال ولكن تعال نتكلم من باب المنطق:





    1_عندى فكره بسيطه ومفيده وتجيب نتيجه احنا نكتب ارقام تليفوناتنا كلنا ع النت دللوالت ف الموضوع ده الل انا بكتبه بحيث الل يقعد يرن رنه واحده ع كل الناس انشاء لة الساعه3 الصبح مش مهم يمكن يكون صاحى وبكده كلنا نتواصل اكتر.

    2_اعتقد ان الل ناقصنا هو اننا نحس بالمشاركه والاهتمام بالردود ع بعضنا لكن لما يبقى فيه اكتر عدد ممكن قاعد ع النت ف نفس الوقت اعتقد ان النقطه دى هتتصلح اوى.

    3_ياريت الل مش هيقدر يدخل غير مره واحده اسبوعيا يشارك بموضوع ع الاقل ويرد ع كل المواضيع الموجوده.

    "تخيلوا لو اتنين بس كانوا قاعدين ف نفس الوقت هيحصل ايه؟هيحصل كتير كفايه انك مش هتبقى لوحدك ف الصحرا زى ما بتقولو

    4_ياريت ننظف الصوره شويه بتاعه المنتدى ونكتب مواضبع مفتوحه تخلينا نتناقش سوى مش نستعرض مواضيع ع الفاضى

    الل عايز يعرف معلومه ما هو ممكن يدخل ع النت ويجبها بس الفايده تيجى لما تقول معلومه وتسال عليها سؤال يخلينا نرد عليك بيها


    5_ياريت ما نناديش ع المسئولين ع المنتتدى كل شويه المنتدى ممكن يقوم بواحد ويقع حتى لو فيه 100واحد.

    6_ياريت الل عنده حلول ما يستناش ويكتب ويبعت والله المستعان.


    بالنسبه لموضوع التليفون ياريت ع اخر الاسبوع تبقى ارقامنا كلها مع بعضنا حتى الناس الل مش ف تربيه برده وهى كفايه رنه واحده لينا كلنا من اى واحد هيقعد يزيد العدد وبلذن الله هنعمل شغل.


    رقم تليفونى 0171533739
    اوع حد يفتح عليا ؟


    النهارده 8/12 باذن الله ع يوم 15/12 التليفونات كلها مع بعضنا ونشتغل شغل يخلينا نشتغل بجد "حد فاهم حاجه " مش مهم المهم ان انا مش فاهم اى حاجه.

    اتفقنا ..........ع الا نتــــــــــــــــفق! "كلام مواطن عربى"


    _________________
    العطار

    logic_example_kasem
    مدرس متمكن
    مدرس متمكن

    ذكر
    عدد الرسائل : 180
    العمر : 29
    Location : egypt
    Job/hobbies : teacher
    Mood :
    تاريخ التسجيل : 28/03/2008

    رد: فضايح بالجملة

    مُساهمة من طرف logic_example_kasem في الإثنين 08 ديسمبر 2008, 10:59 pm

    عسل واللهي ياد ياكريم أنا بس عايز أقول نقطة بسيطة لكل فارس كبوة يعني لو مكنش فارس وليه أهمية ماكنش هيبقي ليه كبوة فاااااااااااهمين كبوة مش مات بس كل الفكرة أنه محتاج يجدد نشاطه عشان يكمل ياااااااااااااااااااااااااااااارب تكونوا فاهمين أنا قصدي أيه؟
    ثانيا بالنسبة لموضوع التليفونات ياريت يبقي سر علي أيميل أي حد مننا مش علي الملاء كده عشان ممكن حد ياخدها ويخلس علينا كلنا
    ثالثا شكرااااااااااااااااااااااااا علي همتك العالية ياكريم وربنا يوفقنا جميعا لما فيه الخير للناس أجمعين


    _________________
    الحمد لله الحمد لله الحمد لله الحمد لله الحمد لله

    ضحكوا عليك فقالوا لك تحديك للواقع خسارة ومستحيل فقل لهم أن الواقع هو الذي يتحداني لأنني أستطيع أن أسحقه إذا أجتهدت وصبرت وأقتنعت بذلك
    عطعوط

    teacher
    ناظر
    ناظر

    ذكر
    عدد الرسائل : 439
    العمر : 29
    Location : Egypt
    Job/hobbies : learner
    Skills/Courses : egypt
    Mood :
    الأوسمة :
    تاريخ التسجيل : 05/04/2008

    رد: فضايح بالجملة

    مُساهمة من طرف teacher في الثلاثاء 09 ديسمبر 2008, 7:43 pm

    0104990665

    my phone number


    _________________
    واخر دعوانا ان الحمد لله رب العالمين

    Asmaa Mahmoud
    Site Administrator
    Site Administrator

    انثى
    عدد الرسائل : 982
    العمر : 29
    Location : egypt / Giza
    Job/hobbies : math teacher
    Skills/Courses : thinking
    Mood :
    الأوسمة :
    تاريخ التسجيل : 27/03/2008

    رد: فضايح بالجملة

    مُساهمة من طرف Asmaa Mahmoud في الخميس 11 ديسمبر 2008, 6:50 pm

    رقم تليفوني اظن مع معظمكم
    بس مش عارفه اكتبه
    هكتبه وخلاص
    0108643584


    _________________
    ][/url]




    Asmaa Mahmoud
    Site Administrator
    Site Administrator

    انثى
    عدد الرسائل : 982
    العمر : 29
    Location : egypt / Giza
    Job/hobbies : math teacher
    Skills/Courses : thinking
    Mood :
    الأوسمة :
    تاريخ التسجيل : 27/03/2008

    رد: فضايح بالجملة

    مُساهمة من طرف Asmaa Mahmoud في الخميس 11 ديسمبر 2008, 6:59 pm

    انا بجد عجبني جدا راي كريم
    مقنع
    وعلي راي قاسم ايه المشكله لما ندخل تاني ونجدد نشاطنا
    ومعلش يا اشادي
    كان عندي حماس لا يوصف ساعه الامتحانات


    _________________
    ][/url]




      الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين 05 ديسمبر 2016, 4:32 pm